MOJA PIERWSZA... JAZDA! ( ͡° ͜ʖ ͡°) - Who's your Daddy? /w Tygrysaner|Resident Movies

8,453 lượt xem
KANAŁ OLI! http://bit.ly/1hmWrAy ✔ Subuj! http://bit.ly/21GZk1k ► Wbijaj na fanpage'a! ^^ ✔ https://www.facebook.com/luferek ► Tu możecie zobaczyć moje nagie fotki! :D ✔ https://www.instagram.com/luferek ► SNAPCHAT: Luferek ================================== BIZNES/KONTAKT: khrystaal@gmail.com ================================== ✔ Grafik: ► Jestem Pablo (Shrek): http://bit.ly/1DJUOBr ► Dzięki że oglądałeś/aś! Trzymaj się! ;)
Show more

Download Youtube Thumbnail:


residentevilmovies.net allow to Download All YouTube videos is no audio

COMMENTS

avatar
Pan Frycia-Kanał zamknięty
Ans
lub
Pixel
avatar
_Weruś _
następnym odcinku na byś pixel
avatar
TylkoKuba
O matko lufer., czekaj bo żym się zgubiłem. To Ola jest twoją żoną i córką jednocześnie. xD Jezu jaka patolologia :D
Pozdrowionka.
A następny odcinek może być z Pixelem albo EQu albo Ans albo z Sharkiem albo sobie sam wybierz xD
avatar
Hania Lender
Extra odcinek ! Następny odcinek może też być z Tygrysaner :) Noi łapka
avatar
Niki Riki
2:02 Uu sypialnia xD😂😂
avatar
rosesbloomforyou
Super już mi się podoba :3 Nagraj z Sharkiem <3 Czekam :^ Kto chce łapka :D
avatar
Kacper Krawitowski
tak ale w następnym odcinku słońca telewizję w tej grze
avatar
Bugston&Pati
Z Ans :)
Łapka w górę
avatar
Linetris
W następnym odcinku otwórzcie szafkę w sypialni (górną) xd
avatar
Wiktoria Wiśniewska
w następnym odcinku zajrzyj do szafki na gorze w sypialni ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ)
avatar
Palion
xdddd
avatar
Wiktor Zanewiat 2
nich w następnym odcinku pojawią się Tygrysaner i Pixel
avatar
vexio yt
L+T=❤
avatar
A A
na następny odcinek zaproś pixela
avatar
Marta Celińska
musze w to zagrać i epicki odcinek 😊
avatar
† Iитеrпетσшу Cяззр †
Fajny filmik łapa w góre !!! :333
avatar
Nikodem Jankowski
lufer jako dziecko włóż widelec do kontaktu zjarasz się ;p
avatar
Kevin Trzeciak
500+ przypadek nie sądze
avatar
Noxi
A może w następnym. odcinku Pixel lub xKashe albo Shark lub Yoda kto za łapka.
avatar
fiprig
kolejny odc - drollercaster
avatar
Eskel
dawaj ekipe Ans Pixsel Tygrysaner
avatar
oliwia świątko
super odcinek czekam na więcej!
avatar
goodfajtuwa
Pixel lub jakiś widz ;).
avatar
Tobiasz Kosmowski
ans
lub
pixel
avatar
Daria Penczyńska
następny odcinek nagraj z Pixelem