Boğazda Oltayla Lüfer Avı..|Resident Movies

208,095 lượt xem

Download Youtube Thumbnail:


residentevilmovies.net allow to Download All YouTube videos is no audio

COMMENTS

avatar
yakuza yakuza
Msallah masallah bol bereketli avlar luferler cok dolgun masallah tekne cok guzel masallah ok gibi her daim rast gelsin sole teeyle bi acilamadik basarilarinizin devamini diliyorum ..tebrikler
avatar
Çağrı Güneş
abi sen hep gül inşallah :)
avatar
Hasan MISIR
Maaşallah herşey çok güzel, balıklar süper, video çekimi güzel, ellerinize sağlık.
avatar
Awaker Man
tebrik ederim , bir de av takımlarınızı yakından gösterseymişsiniz keşke
avatar
Birvarmış Biryokmuş
Bırakın balıkları birazda avrupa yakasına doğru gelsin
avatar
turgay açıktepe
canlı ölü farketmiyor 😊
avatar
Cemil Bayram
baba büyüksün
avatar
Berkan Yıldız
MasaAllah cok guzel balik var
avatar
MUSTAFA GÜNEŞ
maşallah nasıl gıpta ettim anlatamam.
avatar
Erdem Kocadinç
Masallah bereketli olsun rast gele abiler.Allah olmayanlarada(bize de)versin :))
avatar
Kerem AKTAŞ
Hayırlı ve Bereketli olsun diye neden diyemiyorsunuz, dünyayı bırakın kulun önemi yok.
avatar
Güngör Günes
Bu film tek bir günlük film değil sanırım, birkaç gün birbirine eklenmiş galiba. Yinede çok güzel Balıklar Tebrik ederim.
avatar
degisik
motor açıkmı durur balık tutarken kaptan tatatata
avatar
Yahya Can
Kalın mı kalın mı kalın değilse çekme amk diyor hahah
avatar
Nuh Tufan Erdoğan
tekneyi nerden aldınız
avatar
Pele mu
-yanliz dikkatimi cekdi tüm tekneler ayni, birbirine benziyor, yani 7-10 m. arasi tek kamarali tahta icden takmali balikci tekneleri.. ince ama bir o kadar da ilginc bir ayrinti.. bir ara kücük bir sahil kasabasinin yöresel senligi falan var sandim.. :))) Bu arada artik son zamanlar da memleketin her kösesin de irili ufakli daga zengin lüfer sezonlari yasanmakda artik ...
avatar
GSozata
S.a tekne hakkında bilgi rica edebilir miyim ? Bu ebatlarda bir tekne arıyorum, fiyatları hakkında yardımcı olur musunuz ?
avatar
TorukoJin
Adamların mesleği balıkçılık, onlar tutmuycakta kim tutcak amk ..verin bizim altımızada bir tekne boğazda,, balık nasıl tutuluyormuş bak o zaman...
avatar
Poyraz Kaya
Şimdi yok bu balıklar
avatar
Recep Özmen
Rastgele
avatar
Balık Kurdu
tekneler hakkında baya bir bilgi sahibi oldum. bu abimizin teknesi ambarlıdayken en beğendiğim teknelerden biriydi.bende 2007 de 8.5 metre bir motoryat aldım.derdi çok ama bu zevki hiçbir şeye değişmem....sarayburnunda boru üstünde yukarı çıkıp akışına yan bırakıp hızlı davranırsan 2-3 tane lüfer kofana alırsın.ama orası çok tecrübe istiyor..kavga dövüş çarpışma oltaların birbirine girmesi olmasa süper..ama maalesef 2017-2018 sezonunda lüfer yapmadı tek tük alan dışında..bereketli avlar rastgele herkese..
avatar
Yavuz Kor
Abicim yeni videoLarini bekLiyorum eczacı kardeşinden seLamLar..